Wat valt er te doen tegen donkere kringen onder je ogen?

Buiten camoufleren dan, als uitslapen niet meer helpt.

Zijn er crèmes of andere middeltjes die hier écht tegen helpen?
Of cosmetische behandelingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Huid
3.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat zie je er leuk uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd fijn om te horen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met of zonder die zwarte vegen? :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met zulke wallen hebben ze je waarschijnlijk ook graag bij een rugbyteam!

Het beste antwoord

- 2 theelepetjes in de vriezer leggen en die er 's ochtends opleggen. Helpt een beetje.
- dunne komkommerschijfjes op je ogen leggen
- Er zijn van die verkoelende sticks met zo'n balletje verkrijgbaar tegen wallen
- een nat zakje kamillethee onder je ogen leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Gebruik aambeienzalf... Modellen doen dat ook, dus kan prima...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stress vermijden, goed en gevarieerd eten, voldoende drinken, niet roken, matig alcohol en zorg voor voldoende beweging zodat afvalstoffen beter weggevoerd kunnen worden uit je lichaam. Gebruik tevens een goede crème die speciaal is ontwikkeld voor de dunne huid onder je ogen (SPF15).

Neem eerst je levensstijl onder de loep voordat je allerlei dure crèmes in huis haalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De donkere kringen onder je ogen zijn onderhuidse adertjes die je door de dunne huid onder je ogen ziet. Het is een snelle methode om aambeienzalf te gebruiken, deze zalf vernauwd de adertjes en je wallen worden minder zichtbaar. Wat ook goed helpt is ijswater. Doe wat klontjes ijs in een bakje water en dep met een watje dit hele koude water onder je ogen. Heeft hetzelfde effect als de aambeienzalf, alleen is het wat beter voor je huid aangezien aambeienzalf toch eigenlijk bedoeld is als medicijn en niet als cosmeticaproduct.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Bedoel je nu dat de aambeienzalf beter is of juist het ijswater?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het werkt allebei evengoed, maar aambeienzalf is in principe niet voor wallen bedoeld dus ik zou voor ijswater kiezen.
Wat goed werkt is het serum van estee lauder.
Perfectionist (wrinkle lifting serum)
Ik heb geen wrimpels(wel donkere kringen), maar het maakt je oogopslag helderder en dus mooier.
daarnaast gebruik ik een concealer stick.

Iedere dag een speciale oogcreme gebruiken, en goed slapen, en niet roken etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de Q10 oog/rimpelcreme voor mannen, van Nivea.. en dat werkt ook bij ons vrouwen prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stress vermijden, goed en gevarieerd eten, voldoende drinken en niet roken.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk op tijd naar bed gaan en lang genoeg slapen en regelmatig leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken personen die donkere kringen hebben doordat ze blowen (hebben ze zelf verteld); dus voor diegene die blowen en last hebben van donkere kringen; stoppen!!