Waar koop je nagellak met een dun kwastje?

Ik do aan nailart en gebruik daarvoor speciale 'Nails art' nagellak. Het enig verschil is dat het kwastje daar dunner is. Ik heb zelf al 3 van dat soort flesjes. 1 van essence, maar die zijn erg klein en het zijn alleen maar glitter kleuren en de 2 andere via een internetshop, maar dar zit je weer vast aan die verzendkosten. Weten jullie waar je die nagellak met dus dat dunne kastje kan kopen zonder glitter en/of te dure (7euro) verzendkosten? Alvast bedankt 

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
anneliez
12 jaar geleden
Ben ik erg dom als ik denk dat je die kwastjes in vorm kunt knippen?
of die kwastjes gebruiken voor het schilderen van miniatuurtjes van rollenspellen, die zijn ook heel klein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het heel moeilijk is om die kwastjes goed in vorm te krijgen, bovendien zijn de normale kwastjes dik en kort. Als je iets kleins wilt tekenen op je nagels kun je dat niet met korte kwastjes doen. En de kwastjes van schilderen zijn voor andere doeleinden gemaakt, ze zijn niet ''hard'' genoeg (je nagels zijn heel hard en je krijgt dan waarschijnlijk de nagellak niet goed op de nagel (als je de nagellak al goed op de kwast kunt krijgen)).

Antwoorden (3)

Kruidvat of etos. Daar hebben ze ook gewoon essence enzo, dus die kun je daar sowieso halen. Als die andere flesjes, die je via internet bestelde, niet van een heel bijzonder merk zijn, kun je die ook gewoon bij zulk soort winkels kopen.

Verder zou je nog in een drogisterij zoals DIO of DA kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de DA en bij de Douglas. (daar komen de mijne vandaan) Bij de douglas zijn ze van Herome en dus wel wat duruder als bij de DA.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de DA heeft van hun eigen merk hele goede nail art nagellak .. ik allerlei verschillende kleuren !