hoe kan ik mn nagels laten groeien?

ik zit op turnen en mn nagels brokkelen af, wat kan ik hiertegen doen? m'n nagels zijn vreselijk.kort en ik vind het er heel onverzorgt uitzien. ik heb al verschillende nagel verharders gebruikt maar dat werkt niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Mooie, lange nagels zijn een teken van op en top vrouwelijkheid. Je kunt acrylnagels laten zetten, maar je kunt ook je eigen nagels op de juiste manier lang laten groeien en ervoor zorgen dat ze mooi blijven. Vaak splijten je nagels heel gauw als je ze lang wilt laten groeien.

Hier staan enkele tips om prachtige lange nagels te krijgen en te behouden:

•Ga eerst aan de gang met je nagelriemen, gebruik een nagelriem remover creme in plaats van je nagelriemen omhoog te duwen met een scherp voorwerp.

•Vijl je nagels altijd vanuit één richting, de nagels worden zwakker en breken gemakkelijker als je de nagel vanuit twee richtingen gaat vijlen.
Het vijlen van je nagels is goed, want je stimuleert de circulatie en daarmee het groeien van de nagel.

◦ De juiste manier van het mixen van je nailpolish is het flesje tussen je handpalmen laten rollen, schudden zal luchtbellen veroorzaken.

◦Gebruik een basecoat voordat je je favoriete kleur nagellak gaat toepassen en doe dit in dezelfde volgorde als met de nailpolish.

◦Zorg ervoor dat de eerste laag droog is voordat je een tweede laag nagellak gaat toepassen in verband met het krijgen van luchtbellen.

◦Vermijdt direct contact met chemische stoffen en een aantal huishoudelijke producten, gebruik tijdens het schoonmaken altijd handschoenen.

◦Gebruik een vochtinbrengende lotion voor je handen ‘s ochtends en ‘s avonds.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mariandl kiezelaarde met calcium voor haar en nagels is een goed product, wat je naast een voedingspatroon, kunt slikken om sterke nagels te krijgen.
Als je nagels sterk zijn, dan zullen ze minder snel breken, waardoor de groei niet belemmerd wordt daardoor. Naast sterke nagels werkt het ook voor gezond glanzend haar, een gezonde huid, botten en sterke tanden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Als je dat een beetje duur vind , is er ook Kruidvat : huid haar en nagels !
60 stuks voor 3,89 -- 1a2 per dag .
Werken heel goed !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat klopt, huismerken hebben ook een huid, haar en nagels voedingssuplement.
stappenplan:
-Begin met het terugduwen van je nagelriemen met een bokkenpootje
-vijl je nagels met een grove vijl
-vijl je nagels daarna met een dubbele vijl om te laten glanzen
-breng trind nagellak of herome natural nail whitener aan.
Niet knippen!
Ik had eerst ook heel slechte en onverzorgde nagels maar het wordt steeds mooier omdat ik de nail whitener gebruik. Deze werkt echt supergoed!