Is het blauwe potje van de nivea genaamd: nivea crème een zalfje dat je kan gebruiken als dagcrème?

zie de vraag hierboven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ja, doe ik al vanaf mijn 12de, dus 55jaar en ben haast nog puntgaaf, al zeg ik het zelf haha. Maar zonder dollen, het is echt een goede dagcreme.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een jaar of 10 geleden zei een schoonheidsspecialiste tegen mij dat ik een heel goede keuze had gemaakt door mijn hele leven alleen Nivea blauwe doos als dagcreme te gebruiken. Ik had het van mijn moeder geleerd die er ook puntgaaf bleef uitzien tot haar dood.
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Ik vind em te vet voor dagcreme maar das mijn mening ;)
zondag
11 jaar geleden
Je mag kiezen: beetje glimmen (waar je dan weer wat poeder overheen waast) en er jong blijven uitzien, of minder glimmen en een ouwe kop krijgen. U vraagt, wij draaien.
MissBiggie
11 jaar geleden
Ik glim niet en heb ZEKER geen ouwe kop :)
zondag
11 jaar geleden
Ik zei nie ouwe kop HEBBEN maar KRIJGEN. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik wordt dit jaar 68.
jodyenboyke
11 jaar geleden
+ ken ook mensen die hun hele leven nivea blauw hebben gesmeerd en geen rimpeltje te bekennen! Haha ik ben te laat begonnen.....

Andere antwoorden (2)

Ja, het kan wel maar het is een vrij vette creme. Je gezicht zal blijven glimmen daardoor. Dat vind ik persoonlijk niet zo'n mooi gezicht. Nivea heeft een produktenlijn speciaal voor het gezicht. Je zou er daarvan 1 kunnen kiezen die bij jou huidtype past. Suc6.
11 jaar geleden
Je kunt het als dagcreme gebruiken, het is wel vet en dus niet geschikt als basis voor make-up, wel is het vooral 's winters goed, omdat je je gezicht ermee kan beschermen tegen kou en droge plekken.