Waar kan ik nivea for men summer look kopen?

Kan het nergens meer vinden gek genoeg.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Huid
1.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het zou me niets verbazen als het de handel uit is. Mannen zijn minder enthousiast over een bruin zonder zon product dan vrouwen, dus als het niet op voorraad is, of zelfs de handel uit, kun je ook kiezen voor de zelfbruinende dagcrème van Nivea voor dames, deze kan ook gebruikt worden door mannen, de verschillen met de summerlook for men zijn minimaal, de grootste verschillen vind je in verpakking en geur.

Antwoorden (1)

Nergens meer, het product is uit het assortiment van Nivea gehaald. Dat schrijft de firma op https://www.facebook.com/NIVEANederland/posts/432622013436505
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+, Dan kan mijn reactie richting prullenbak
Je kunt natuurlijk wel een ander merk zelfbruinende dagcrème kiezen.