Wie kent een badschuim dat naar suikerspin of snoep ruikt?

Suikerspin en snoepgeuren zijn namenlijk geuren die ik heerlijk vind.
Nu ben ik aan het sparen ook voor Pink Sugar van Aquolina, die wou ik eerst gaan bestellen maar toen kreeg ik een boete met me brommer dus moet ik nu weer even sparen. Maar ik zocht ook nog een badschuim dat naar snoep of suikerspin ruikt, echter kan je dit niet zo makkelijk vinden!
Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Amadea
10 jaar geleden
In Amerika heeft men het. Bijvoorbeeld van Hello Kitty bubble bath cotton candy. http://www.gdiscount.com/health-beauty/hello-kitty-bubble-bath-cotton-candy.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://dramaqueen922.blogspot.nl/2013/01/lush-snow-fairy-twilight.html
Dit is een douchegel, maar misschien bestaat er ook een badschuim, ga eens snuffelen bij Lush.

Het beste antwoord

Ik raad 'the comforter' van het merk Lush aan. Dit is geen badschuim, maar een bubble bar - bruisbal waar je meerdere keren gebruik van kunt maken. Het ruik ontzettend zoet, ik heb hem namelijk zelf ook. Het kost 7,10 en je kunt het kopen in de Lush winkel of op hun site.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thx

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat die geur vooral lekker gevonden wordt door jongere kinderen. Dus kijk eens in de winkels waar ze speciale kinderbadschuim hebben. Drogisterijketens bijvoorbeeld
10 jaar geleden
Ik heb een soort kauwgomballen badschuim van disney.
De disneyprinsessen staan erop.
Meestal verkrijgbaar bij bijv. Kruidvat maar ook wel eens bij big bazaar oid.

Verder had ik er vroeger ook altijd een van Schlecker. Die zijn er niet meer in nl dacht ik. Er zit er wel nog een in Kleve (duitsland, net over de grens)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bubbel joe! (of dat nog bestaat mag josef weten) kinder champoo in aarbei , vanile cola etc

Toegevoegd na 1 minuut:
zie afbeelding