zijn highlights slecht voor mijn haar?

Ik heb zwart haar. Ik denk dat hierdoor mijn haar steeds meer uitvalt is dit waar?

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik heb blonde highlights.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Blond haar is poreuzer dan donker haar, daardoor breekt het eerder, het kan dus zijn dat de haren in je highlights afbreken. Uitvallen doet het niet door kleuren, dat kan wel doordat je er teveel kracht op zet, eraan trekt of te stevige staarten of vlechten in maakt, waardoor er teveel spanning op je haar staat en breekt of er helemaal uit trekt. Laat deze blonde plukken eruit groeien en laat je haar een poos met rust, dat voorkomt verdere schade aan je haar, laat je haar aan de lucht drogen, niet met de fohn of stijltang in je haar en verzorg je haar op de juiste wijze, met de goede producten, door te wassen met lauw water en het niet strak op te binden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt