Je bedoelt blijvend zo 50 120€ dus echt ontkrullen daarna of toch nog de straight tang , of rollers of föhnen . Veel conditioneren of masker en zachte verzorgende shampoo gebruiken . Ps bel diverse kapsalons op voor wat het kost , ga dan langs of het er betrouwbaar uit ziet , of zoek wat referentie over die zaak .:) succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou , voor een stijltang mag je ongeveer 30 euro rekenen en dan is het handig om een goede Heat Protector bij de drogist te halen om je haar tegen de hitte te beschermen (ongeveer 6 euro) Dan kun je beginnen met je haar te stijlen. Daarna zit het goed en hoef je er niks meer aan te doen.Je kunt er eventueel mousse of haarlak in doen .Dat is echter niet noodzakelijk. Misschien moet je maar even op Youtube een tutorial bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=E8-CTcBO55Y