als je je haar laat krullen bij de kapper (met een krultang) hoe lang blijft dat dan zitten?

ik ga a.s. vrijdag naar de kapper en dan laat ik daar mijn haar krullen voor een schoolfeest dat ik in die avond heb, maar ik zou het leuk vinden als ik die dag erna nogsteeds die krullen zou hebben (ik heb dik en lang haar). nu is mijn vraag: is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Het is wel mogelijk maar, de krullen zijn dan wel wat weggezakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor. Ze zullen wel wat minder stevig zitten, maar vaak zit het dan zelfs nog net iets leuker. Iets natuurlijk, zeg maar. Op de avond van het feest niet teveel met je handen door je haar gaan (wat verleidelijk is als je ineens krullen hebt; ik ken het) en als je 's nachts gaat slapen een netje erover heen. Dan blijven ze het meest compact.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja hoor, als je dik haar hebt blijft het sowieso langer zitten dan als je dun haar hebt.