Als je extensions koopt on-line kan je ze dan bij een kapper laten inzetten?

Ik wil extensions om me haar voller te laten lijken,maar ik ben niet zo handig.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
Vraag aan de kapper of ze extentions van anderen erin willen zetten ...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De meeste zullen dit niet doen, ze verkopen liever hun eigen producten. Maar niet geschoten is altijd mis, gewoon vragen of het kan, als je altijd naar dezelfde kapper gaat, zullen ze hier waarschijnlijk minder problemen mee hebben, dan dat je er voor het eerst komt. Denk er wel aan dat als je je eigen haarkleur wil, dat makkelijker te vinden is in een winkel of bij de kapper, dan op een website, omdat kleuren op foto's af kunnen wijken van de werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@crea Ik heb een proefpakket besteld voor €7 dan kan je zien of je de juiste kleur hebt.
Als de kleur goed is kan je de extensions bestellen.
Is in totaal €180 dus ik wil wel zeker weten dat ik het mooi vind.

Antwoorden (1)

Sommige kapsters doen dit wek. Maar als je kiest voor een kapper aan huis. Of kapper die alleen werkt doen dit meestal wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed nagedacht, kappers die voor een werkgever werken, zijn gebonden aan de regels van het bedrijf en moeten de verkoop van eigen producten stimuleren, dat doen ze niet door gebruik te maken van producten die klanten zelf meenemen. Ook hebben kleine ondernemers en thuiskappers vaak te weinig klanten, omdat ze moeilijk op kunnen boksen tegen de grote luxe salons met meerdere filialen en de keuze uit kappers, daarom zullen ze iedere klant het naar de zin proberen te maken en hebben ze minder werkdruk en dus meer tijd voor service aan de klant. +
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Had ik niet aan gedacht een kapper aan huis.