als ik mijn haar heb ontkleurd hoelang wachten tot juiste kleur verven?

Als ik me haar net heb ontkleurd (geblondeerd) en ik wil uiteindelijk asblond haar hebben, moet ik de asblonde verf dan gelijk na de ontkleuring toepassen of is het beter om 1 a 2 dagen te wachten hiermee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Het beste voor je haar is dat je ongeveer 6 weken wacht, maar het is begrijpelijk dat de kleur na het ontkleuren je niet aanstaat, dan kan je het gerust de gewenste kleur direct verven, de grootste tik krijgt je haar door het ontkleuren. Hou je wel goed aan de gebruiksaanwijzing die in de verpakking zit en verzorg je haar na het kleuren goed, met de juiste producten, die geschikt zijn voor je haartype, dat is in ieder geval beschadigd.