is kussen goed voor je lippen?

ik heb 2,5 jaar een relatie gehad, en binnen 1 week heb ik kapotte, pijnlijke lippen. Ik gebruik nu labello. Maar hoe kan dit? Ligt het ook daar aan? Of hoe zit dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Aan alleen kussen kan het niet liggen volgens mij, ik heb ook een lange relatie gehad en toen het uit ging had ik niet ineens kapotte pijnlijke lippen. Misschien drink je te weinig? Ik heb medicijnen geslikt, en daarvan kreeg ik kapotte en pijnlijke lippen, ik weet niet of jij medicijnen gebruikt, anders kan het daar misschien aan liggen. Toegevoegd na 40 seconden: Vaseline werkte bij mij toen beter dan labello, misschien ook iets voor jou!

Dat lijkt me niet, als je zoent worden je lippen juist bevochtigd en dat zorgt ervoor dat ze juist niet scheuren. ik weet niet hoe het komt dat je lippen scheuren maar ik denk dat het een andere oorzaak heeft, misschien een keer langs de huisarts?

Zoenen schijnt inderdaad goed voor de lippen te zijn. Tijdens het zoenen gebruik je veel spieren in en rondom de lippen, wat voor een goede bloed doorstroming zorgt. Tevens worden je lippen er soepel van. Maar het stoppen met zoenen zal niet jou klachten veroorzaken. Ik denk dat stress waarschijnlijk hier de grote boosdoener is. Ik adviseer je om zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen, gezond eten (hoe herkenbaarder het voedsel, hoe gezonder. bijv. een appel is gezonder dan appelmoes of een mais kolf is gezonder dan maiskoekjes)) Vermijd even een tijdje chips en ander sterk gekruide etenswaren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100