Hoe lang blijft een french manicure goed?

Ik wil het graag door een schoonheidsspecialiste laten doen, maar moet ik daarna zelf veel 'onderhoud' plegen en hoe lang blijft het goed? Je nagels groeien toch door?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Dat ligt helemaal aan jouw eigen nagels. Bij mij gaat het na 2/3 dagen al chippen. Maar het ligt ook aan wat voor nagellak je schoonheidsspecialiste gebruikt. De ene nagellak is beter dan de andere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

French manicure is gewoon een manier van nagels lakken.
Dus het blijft net zo lang goed als op een andere manier nagellak.

http://www.hoedoe.nl/mode-uiterlijk/uiterlijke-verzorging/handen/hoe-geef-ik-mezelf-een-french-manicure

Toegevoegd na 1 minuut:
Nagels groeien ongeveer 0,1 mm per dag.
Afhankelijk natuurlijk van hoe gezond je bent.
En ook wat je op een dag met je handen doet.