Vaak je naam op je hand schrijven invloed op aderen?

Een paar dagen terug toen ik uit de douche kwam zag ik tot mijn schrik dat mijn naam op mijn hand stond op een ongebruikelijke manier. Na te gaan dat ik al jaren niet mn naam op mijn hand heb geschreven.

Vandaag terugkijkend was er niets, maar nadat ik mijn hand weer onder de warme kraan hield kwam het weer terug. Ik heb er een foto van proberen te maken. Er ontbreekt slechts één streepje bij de K, maar verder is het volledig mijn voornaam in aderen op mijn hand.

Kan het zijn, dat het vele schrijven op mijn hand vroeger hier invloed op gehad heeft en aderen heeft doen opzwellen? Of is het gewoon eng toeval?

Toegevoegd na 1 minuut:
Blijkbaar werken de geuploade foto's niet.

Foto1: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/540013_448035825253211_667409322_n.jpg
Foto2: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395034_448033061920154_806083583_n.jpg

Toegevoegd na 2 minuten:
Handig om ook even te vertellen dat mijn voornaam "Ken" is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, dit heeft niks te maken met het vroeger schrijven van je naam op je hand.

dat je in het lijnenspel van je aderen je naam ziet komt eerder doordat je dat wilt zien. het is een stukje herkenning en die streepjes, die er niet staan, bedenk je er dan zelf bij.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wou dat ik je een + kon geven! :) Ben helaas nog geen niveau 2. Top antwoord!