Rare haren op mijn hoofd wat is dit?

Zijn er heel veel, ongeveer de helft van al mn haar. Ik trek ze soms uit. Alsof er een knak inzit. En ze voelen zo ijzerdraad achtig aan. drie maanden geleden heb ik mn haar afgeschoren, dacht dan ben ik er af maar nu groeit het weer zo terug.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
8.9K

Het beste antwoord

Ik zou er mee naar de huisarst gaan. Ik denk dat iedereen wel een paar van die haren heeft maar jij spreekt over de helft van je haar.

Als je zo ver gaat om het af te scheren en het is nog niet goed is dan lijkt het me dat er iets aan de hand is, hoeft natuurlijk niet maar beter save than sorry.

De huisarts kan je eventueel doorverwijzen naar een dermatoloog. Er kan iets met je haarzakjes aan de hand zijn. Heb je ook last van haaruitval?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan het aan een kapper vragen wat het is en anders kan je naar een huisarts als je je er zorgen over maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt gewoon als een andere structuur dan je gewoon bent. Ik heb hier en daar een haar die ook stugger aan voelt, wat harder of ijzerdradig en fuess what? Ze gaan ook nog kroesen! Als afro! :-)
Ik maak me er geen zorgen om, vind t wel grappig en uniek, maar als jij je er zorgen om maakt zou ik t ff checken bij de kappert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was je haren goed 1 keer inde 2 dagen niet meer anders raakt je haar geïrriteerd anders moet je naar de haarspecialist [sjieke naam voor kapper]
en vraag het diegene