Ik heb permanent krullen. Ik merk dat die mooier worden bij gebruik van conditioner. Mag je die dagelijks gebruiken?

En nog vraag als je conditioner elke dag gebruikt en je hebt permanent krullen gaan de krullen sneller uit je haar?

een jaar geleden
in: Haar
1.5K

Antwoorden (1)

Conditioner kan je altijd gebruiken voor je krullen.

Het is een product wat je haren voedt.

In de winter voelt je haar vaker nog droger aan dan normaal.

Er zijn geen regels hoe vaak je het mag of moet gebruiken - als het maar een sulfaat en parabeen vrije is.
een jaar geleden
Ali_x76x
een jaar geleden
Sorry maar wat is sulfaat en parabeen staat dat op de pak van de conditioner
fremar
een jaar geleden
https://krullenclub.nl/sulfaten-parabenen-en-siliconen-goed-krullen/