Kan je door het gebruik van lippenstift/lipstick je tanden witter later lijken?

Ik heb best nogal aardig wat gele tanden, Ik ben hiervoor naar de Tandarts geweest om het gele proberen weg te laten halen van mijn tanden.

Mijn tandarts heeft na aanleiding hiervan mijn tanden proberen schoon te maken alleen is het de tandarts niet gelukt ze schoon te krijgen.

Als gevolg hiervan zegt mijn tandarts dat alleen dan de beste oplossing zou zijn dat ik donkere lipstick/lippenstift met een koel tintje
op mijn lippen ga smeren om mijn tanden witter te laten lijken.

Donkere lipstick met een koel tintje/lippenstift is bijvoorbeeld de kleur
donkerrood, wijnrood of donker roze.

Ik ben een jongen van 17 jaar oud. Daarom de vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met name donkere kleuren zorgen ervoor dat je tanden witter lijken. Lippenstift met een gele of oranje tint erin zorgen er voor dat je tanden geler lijken dan ze zijn. Als je dus al wat gele tanden hebt moet je lippenstift nemen die minder geel of oranje bevat. Neem dan niet de hele warme tinten lippenstift. Gele tanden en lippenstift in koelere tinten zoals donkerrood, wijnrood, donker roze of de bruinere tinten zijn een goede match, deze kleuren werken in je voordeel. Let er op dat als je van jezelf smallere lippen hebt, dit wel versterkt wordt door donkerdere lippenstift. Smalle lippen kan je het beste met een koelere tint lippenstift opmaken die niet al te donker is. ◦Gele tanden en lippenstift in niet-geel/oranje tinten. ◦Smalle lippen, gele tanden en lippenstift in een koele maar niet te donkere tint. ◦Volle lippen, gele tanden en lippenstift in donkere kleuren. ◦Smalle lippen en witte tanden, dan juist lekker felrode lippenstift of warme kleuren! Toegevoegd na 3 minuten: Je tandarts heeft dus gelijk, maar zou net als ik, moeten weten dat dat geen bruikbare tip voor de gemiddelde jongen is, je hebt dus niets aan deze wetenschap, ga eens naar een mondhygiënist, misschien dat die wel iets kan bereiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100