Kan je door het gebruik van lippenstift/lipstick je tanden witter later lijken?

Ik heb best nogal aardig wat gele tanden, Ik ben hiervoor naar de Tandarts geweest om het gele proberen weg te laten halen van mijn tanden.

Mijn tandarts heeft na aanleiding hiervan mijn tanden proberen schoon te maken alleen is het de tandarts niet gelukt ze schoon te krijgen.

Als gevolg hiervan zegt mijn tandarts dat alleen dan de beste oplossing zou zijn dat ik donkere lipstick/lippenstift met een koel tintje
op mijn lippen ga smeren om mijn tanden witter te laten lijken.

Donkere lipstick met een koel tintje/lippenstift is bijvoorbeeld de kleur
donkerrood, wijnrood of donker roze.

Ik ben een jongen van 17 jaar oud. Daarom de vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord