blijft nagellak beter zitten als ik hem droog onder een uv lamp?

ik bedoel een uv lamp die ze voor gelnagels ed gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

UV lamp wordt gebruikt om bepaalde lijm soorten te laten uitharden, zoals bv. voor gelnagels
Voor nagellak zal dit niet helpen.
Misschien een IR lamp (infrarood) welke warmte uitstraalt en daardoor de lak vlugger laat opdrogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat heeft geen invloed. Wat goed helpt om nagellak uit te harden is als het niet meer vloeibaar is je nagels onder de koude kraan te houden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet een topcoat gebruiken op je nagelak.dan blijft die langer zitten.