hoe kan het dat mijn haar rood blijft?

Hey, ik heb mijn haar sinds de zomer vakantie rood geverfd met rode henna. ik was er erg blij mee maar nu wil ik mijn eigen haar kleur terug. ik heb mijn haar 4 a 5 keer opnieuw geverfd met bruin haarverf maar het blijft rood of met een rode gloed. weet iemand hoe ik het er uit kan krijgen en me oude haar kleur terug kan krijgen? of welke haarverf ik het best kan gebruiken hier voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat gek. Zelf heb ik ooit per ongeluk met worteltjesoranje haar rondgelopen. Dit had ik met henna voor elkaar gekregen. De volgende dag heb ik bruine of donkerblonde haarverf gekocht en dat heeft prima gewerkt.

Antwoorden (2)

Over henna pakt gewone haarverf niet, je zal dus met henna moeten blijven kleuren, die heb je ook in bruintinten, denk er wel aan, dat als je er een andere kleur overheen zet, de rode kleur gaat mengen met de nieuwe kleur, waardoor je een rode gloed kunt krijgen, koop dus weer henna in de kleur die je wil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je dat wéét zeg...! Weer wat geleerd :) +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn meer dingen die ik niet weet, dan wel, dit heb ik geleerd in mijn opleiding. Bedankt voor het compliment :)
Sowieso, als je het met Henna hebt geverfd, dan dekt 'gewone' verf niet goed meer! Henna is overigens heel slecht voor haar (ivm uitdroging) dus eigenlijk zou je aan je kapper moeten vragen of die de oude haarverf eruit kan krijgen. Veel succes ermee