als ik schraap over mijn haar met een schaar komt er een soort wit poeder vanaf. wat is dit?

een jaar geleden
in: Haar
3.1K
crispy
een jaar geleden
Komt dat witte poeder van je haar of van je huid?
TurfGraver
een jaar geleden
Keratine of vuil.

Antwoorden (2)

Opgedroogede gel of wax als het van de haren komt. Komt het van de hoofdhuid, dan kan het roos zijn.
een jaar geleden
Het kan roos zijn wat hoofdhuid is, maar soms kan het ook iets opgedroogd zijn zoals gel of ongewassen shampoo
een jaar geleden