Wat is een goed haarproduct voor dik haar (man)?

Zelf heb ik erg dik haar. Als ik er gel in doe, stort het meestal weer als een kaarthuis in elkaar. Moet ik misschien iets van wax of pomade gebruiken?

7 maanden geleden
in: Haar
1.5K
jc54
7 maanden geleden
Verschillende produkten gebruiken om uit te vinden wat het beste bij jou werkt. Ik ben er achter gekomen (na veel uit proberen) dat wax voor mij het beste werkt.

Geef als eerste antwoord