Wat is een gezichtsmasker voor de zeer gevoelige huid dat ik thuis zelf kan maken?

Ik wil graag zelf een gezichtsmasker maken omdat de maskers die je in de winkelnkoopt vaak niet gewenste ingrediënten bevat. Ik ben op zoek naar een masker voor de uiterst gevoelige huid (ben zeer recentelijke vsn mijn acne af).

Thnx vior tips!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eerst moet je jezelf afvragen welk effect wil ik?

Zelf ben ik nogaf fan van het avocadomasker. prak een advocado en je hebt een masker.
heb je een vette huid voef dan een scheut kwark toe
heb je een droge huid? Dan een beetje honing.

Toegevoegd na 2 minuten:
Omdat je een gevoelige huid hebt raad ik aan om na het masker vasaline of een vette creme op je gezicht smeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 minnen ? Beetje jammer, ik vind dit een goed antwoord hoor, +.