hoe kan ik beste mijn donkerrode haarkleur naar Grijs krijgen ?

ik wil van mijn donkere haarkleur naar Grijs, hoe moet dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit laten groeien of zoals mn moeder het doet... Steeds een tint lichter laten verven.

Het beste antwoord

Je kan het beste eerst een lichtere kleur erin doen. Ik vond zelf de uitgroei bovenop mijn hoofd zo verschrikkelijk lelijk. Toen heb ik steeds de uitgroei bovenop bijgekleurd en de rest van het haar niet. Als je bij de oren of achterop het hoofd grijzer wordt staat dat niet zo lelijk. Dat staat veel natuurlijker. Deze methode duurt ietsje langer, maar het resultaat is veel mooier en natuurlijker. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
denk ik dit een heel goed antwoord vind olgav.
doe inderdaad nu steeds al alleen de uitgroei.
bedankt alvast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ....het werkt goed antwoord

Andere antwoorden (1)

Ik zie dat je 61 bent,dus ik neem aan,dat je donkere kleur niet van je zelf hebt.
Nu vind ik grijs haar veel beter bij je leeftijd passen,dus wil je van donker af,probeer het in ieder geval in een lichte kleur te verven,en laat het dan gewoon uit groeien.
Ik heb dit zelf ook gedaan,en later in mijn grijzen haren wat donkere lokjes in gemaakt.
Super leuk. Dus ff doorzetten.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm... Soms is het nog niet handig om grijs te zijn met je 61ste... Denk aan de arbeidsmarkt.
Tijden zijnveranderd