Ik heb absoluut geen vrouwelijke handen, wat kan ik hier aan doen?

Ik weet dat ik eigenlijk blij met mezelf moet zijn hoe ik ben etc. dus ik weet dat er zulke reacties komen, maar daar ben ik neit naar opzoek. Ik heb hele mannelijke handen enn brede nagelbedden, veel kringen en heel erg veel rimpels. Ik heb mijn nagels al (aan een kant) lang laten groeien, maar pok dat ziet er neit zo vrouwelijk uit, omdat de nagels gewoon plat breed zijn. Bestaan hier behandelingen voor of ingrepen? Of een ander iets dat ik kan proberen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Vochtinbrengende huid op een dagelijkse basis maakt uw hand zachter van tast en uiteindelijk op uiterlijk.
Nagellak is zeker iets wat uw hand vrouwelijke uitstraling te geven. vermijd sieraden rond he hand om aandacht er weg te trekken. als u last heeft van haargroei dat epileren.
Vermijd felle nagellak en dergelijke om aandacht daar weg te trekken.

Uiteraard hou in gedachte dat dit altijd voor u zichtbaar zal blijven en het meer voor u opvalt dan voor anderen.
Deze tips zijn puur cosmetisch en helpen u op een oppervlakkige manier.

Dit is iets waar mee u moet leren leven tenzij u plastische chirurgie wil inzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Aan de vorm van je handen kun je helaas niet echt wat veranderen. Brede handen blijven brede handen. Maar je kunt misschien wel eens proberen je (langere) nagels netjes in een puntje te vijlen om ze voor het oog iets smaller/vrouwelijker te maken. Niet te veel want dan breken ze af natuurlijk. En iets van blanke nagellak geeft je nagels ook een verzorgde uitstraling.
En inderdaad veel vochtinbrengende crème smeren om je handen zacht te houden.

Als het je blijft storen zou je eens een bezoekje aan de manicure kunnen overwegen om te vragen of zij nog tips hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer ook als je je nagels lakt alleen het middelste te lakken, en niet de zijkanten, dan lijken je nagels langer en smaller en dus al vrouwelijker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de brede nagelbedden kan je ze lang laten groeien maar daarbij wel goed vijlen en een doorzichtige (of een kleurige, dat mag je zelf kiezen) nagellak, zodat de nagel niet snel scheurt. Voor de kringen en rimpels koop een goede handcremè daar worden je handen zacht en soepel van. Je kan je handen ook wel eens in oliën of je handen in melk laten baden. Hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
draag een mooie langwerpige ring om je middelvinger met het lange gedeelte over je hand, zo lijken je vingers langer,of knip het voetgedeelte van een mooie panty of majo en draag het als een sexy handschoen door een gaatje te knippen voor je duim en middelvinger!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan voor Rimpels of misschien aders zul je bedoelen botox doen,die heb je wel.en je nagels langer en smaller veilen.je kan ook een bruinings creme gebruiken dan lijken je handen ook smaller.en niet veel ringen dragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals iemand al eerder zei, kan de vorm van de nagels een groot verschil maken. Ik zou ze niet puntig veilen, maar ovaal. Brede vingers en nagelbedden ogen dan smaller. Neem bijvoorbeeld deze afbeelding: http://www.webklik.nl/user_files/2011_12/341745/P1000291.JPG (let dan niet op de nail-art, het gaat echt om de vorm).