Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste mascara routine voor wimpers met veel volume en een mooie lengte?

(Zonder nepwimpers te gebruiken!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
zoals op die foto lukt niet, dat is gewoon nepwimpers

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wat ik altijd doe, is 3 soorten mascara gebruiken. Ja, t'is heel veel, maar het resultaat is mooi en ik krijg veel complimenten.
Eerst zo'n witte basis mascara, voor de verzorging van mijn wimpers. Daarna een verlengende mascara met een kammetjes borstel, zodat ik geen klontjes en plakkerige wimpers krijg. Daarna als laatste een volume mascara, die geeft meer dikte en kleurintensiteit.
Je hoeft ze echt niet van dure merken te gebruiken en misschien heb je ook geen zin om dit iedere dag te doen, maar het geeft een mooi resultaat!

Ps: als je een keuze wilt maken tussen deze drie, dan zou ik voor de volume mascara gaan, omdat die ook je wimpers verlengt en omdat die gelijk een goed resultaat kan geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Breng de mascara aan vanuit de aanzet van je wimpers, ga daarna zigzaggend naar het eind van je wimper, herhaal dit en als laatste ga je 1 keer van de aanzet naar het einde in 1 lijn, dit is de manier om je mascara optimaal te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt ik doe dit ook en het werkt echt heel goed
Ik wil je graag een + geven maar dat kan ik helaas nog niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding