Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is een stijltang van chi de beste ? Droogt deze je haar niet uit ?

Ik vraag me af of niet alle stijltangen je haar uitdrogen? Zeker er bestaan produkten voor om je haar te beschermen ( silk en zo ) , maar hoe gaat je haar eruit zien als je stopt met stijlen en silk te gebruiken , een stro dak ? Maw verdoezelen al die produkten niet hoe slecht het is te stijlen ?Wat is het verschil tss chi en andere ? Ik heb bv een wahl cutek ceramic hair straigthener model zx505. Gekocht bij kapper zou die zoveel slechter zijn dan een chi . Ik heb dik,gekleurd haar met lichte krul .

11 jaar geleden
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle warmte die je gebruikt voor je haar is en zeker een stijltang. Het maakt dan niet uit welk merk je gebruikt. De tang van Chi kun je wat beter rind je haar draaien zonder dat er vouwen in komen zeg maar. Je kunt het beste een olie of andere verzorging in je haar doen voor het stijlen. Nat haar stijlen is slechter dan droog haar stijlen. Gebruik de tang niet dagelijks, maar af en toe.

Toegevoegd na 1 minuut:
Alle warmte die je gebruikt voor je haar is slecht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De stijltang van Chi is de beste omdat je heel snel klaar bent met het stijlen van je haar, het blijft lang en goed zitten, de stijltang warmt snel op. Chi stijltang is van goede kwaliteit je kan wel meer dan 2 jaar die stijltang gebruiken. Je hebt heel snel en goede 'kaarsrechte' haren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De chi is niet heter maar beter ! Waarom je hoeft minder aan het haar te trekken . Je gaat makkelijker door het haar heen zonder kracht te zetten dus het gemak dn trekken aan het haar met een hete tang is niet goed vr je haar . Makkelijk gezegd doet de chi in een x wat een andere tang in meerdere halen doet . Hoe dat komt !? . Het is zo .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding