maakt het voor je huid niet uit op welk tijdstip je die reinigt, bijv de ene x om 4 uur? s'nacjhts dan weer om half 2 smiddags, of moet het echt exac

t elke ochtend en avond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welnee dat maakt helemaal niets uit, sterker nog als je het een paar dagen niet doet gebeurt er helemaal niets schokkends.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Als je makeup op hebt en je haalt het er niet af kun je allemaal dikke puisten krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke puisten is wat overdreven en een paar puistjes vind ik niet schokkend, daar is prima mee te leven ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvan vraag ik mij trouwens ook nog af in hoeverre het waar is. Ik ben een notoir slechte 'make-up afhaler'. Oftewel, ik vergeet dat gerust een week lang. Maar puisten? Bijna nooit last van en al helemaal niet bij mijn ogen of wangen bijvoorbeeld waar je toch meer make-up smeert. Bij mij zitten ze meestal achter m'n oren = make-up-loze zone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je huid niet reinigt, dan stapelen dode huidcellen zich op; het gevolg is een doffe, grauwe huid. Dat geeft een minder fris aanzien, waardoor de huid er sneller ouder uitziet. Je kunt er 100 mee worden hoor, maar hoeveel moeite is het? Je hebt maar één huid!
Hee!

Als ik jou was zou ik het wel ongeveer op hetzelfde tijdstip doen.

's avonds voordat je gaat slapen, zorg wel dat je een goede reiniging hebt die bij je huid past. Heb je een vette huid? of droge huid? of een erg gevoelige huid? Ik gebruik zelf altijd Garnier 3 in 1, het is makkelijk in gebruik. Je kunt bijvoorbeeld een maskertje doen maar ook gewoon reinigen en scrubben. Na het reinigen wel even een nachtcreme of vaseline (zonder parfum of alcohol) op doen, want zo komt je huid tot rust.

's ochtends moet je het ook reinigen, omdat je huid in de nacht veel talg aan maakt. Hierna ook dagcreme op doen, niet te vet en niet te dik! Want dan gaat je huid glimmen, even laten intrekken en dan zou je eventueel gewoon je foundation op kunnen doen. Let op: 's avonds wel weer reinigen.

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt!

Groetjes!