maakt het voor je huid niet uit op welk tijdstip je die reinigt, bijv de ene x om 4 uur? s'nacjhts dan weer om half 2 smiddags, of moet het echt exac

t elke ochtend en avond?

Weet jij het antwoord?

/2500

Welnee dat maakt helemaal niets uit, sterker nog als je het een paar dagen niet doet gebeurt er helemaal niets schokkends.

Hee! Als ik jou was zou ik het wel ongeveer op hetzelfde tijdstip doen. 's avonds voordat je gaat slapen, zorg wel dat je een goede reiniging hebt die bij je huid past. Heb je een vette huid? of droge huid? of een erg gevoelige huid? Ik gebruik zelf altijd Garnier 3 in 1, het is makkelijk in gebruik. Je kunt bijvoorbeeld een maskertje doen maar ook gewoon reinigen en scrubben. Na het reinigen wel even een nachtcreme of vaseline (zonder parfum of alcohol) op doen, want zo komt je huid tot rust. 's ochtends moet je het ook reinigen, omdat je huid in de nacht veel talg aan maakt. Hierna ook dagcreme op doen, niet te vet en niet te dik! Want dan gaat je huid glimmen, even laten intrekken en dan zou je eventueel gewoon je foundation op kunnen doen. Let op: 's avonds wel weer reinigen. Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! Groetjes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100