Wat zijn de gevolgen als je met een pincet je wenkrauwen bewerkt?

groeien deze haartjes dan harder terug als van te voren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal groeien ze sneller en dat het verder wat roder wordt van kleur maar dat gaat na een paar dagen wel weg...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Groeien echt niet sneller hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat de haartjes sneller/dikker/eerder terug groeien is (gelukkig) een fabeltje ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij scheren worden de haartjes altijd wat harder omdat je het afgeronde puntje eraf haalt. Bij epileren groeit het gehele haartje met afronding weer terug (mits goed geëpileerd)

Antwoorden (1)

Nee, de haren groeien niet sneller terug, al kan dit wel zo lijken, omdat, voordat je epileerde de haren op hun maximale lengte waren, in sommige gevallen komen de haren zelfs helemaal niet terug, dit gebeurd vooral als je de haren de verkeerde richting op, eruit trekt, dan beschadigd het haarzakje zodanig, dat er geen haar meer uit kan groeien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooooh, dus ik moet de haartjes met de verkeerde richting er uit trekken? Dan hoef ik in ieder geval niet meer te epileren haha.
Goed antwoord, plus van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Ytje, de mode in de vorm van wenkbrauwen is modegevoelig, er zijn heel wat vrouwen, die door teveel of verkeerd epileren, nu helemaal geen wenkbrauwen meer hebben en zijn aangewezen op wenkbrauw tatoeage. Bedenk dat van te voren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat maar zitten dan haha Ik zal trouwens nooit mijn hele wenkbrauw epileren hoor, behalve dat ik wel wenkbrauwen wil houden, doet het ook veelste veel pijn.