Ja, dat staat als het goed is aan de onderkant van het potje vaseline: EXP maand jaar. Na aankoop blijft vaseline ongeveer twee jaar houdbaar, aldus de site van Vaseline zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Wat gebeurt er met de vaseline na het verlopen van de houdbaarheidsdatum? En wat gaat er mis als je het toch zou gebruiken na het verlopen van de houdbaarheidsdatum?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vaseline die al 4 jaar over datum is, gebruik deze nog steeds. Zie en merk geen verschillen met toen die net open was.
Amadea
11 jaar geleden
Ruik eens aan het spul, vind je dat nog een prettige geur? Na een paar jaar gaat het (volgens mijn goede reukvermogen) echt onfris ruiken.