hoe komt het dat als ik me haar laat knippen 'gemillimeterd' dat me achterhoofd plat is wat zou ik daar tegen kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je haar milimeterd, dan zie je de vorm van je hoofd, dus als die plat is, dan is dat dus te zien! Eigenlijk is daar niets aan te doen, das nou eenmaal je vorm; je haar langer laten lijkt me geen oplossing.

Antwoorden (2)

dat ligt aan de richting waarin je haar groeit, aan de achterkant is dat naar beneden, dit is op te lossen, door een beetje gel in je handen te doen, even door je beide handen wrijven en van de onderkant van je hoofd/haar naar de bovenkant op je haar te wrijven.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik begrijp dat je haar op je achterhoofd plat is, is dat het, of is je schedel niet rond genoeg naar je zin? Ook aan dat laatste valt niets meer te doen, maar dat is ondertussen ook al gezegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dit is we'll handig maar ik heb me haar vaak kort. Is er geen operatie of een methode om je achter hoofd mooi te hebben? Ik vind het van zijkant niet mooi, van achter als je kijkt maakt het me niet vrij veel uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, een operatie is geen optie, je moet 's zomers eens aan het zwembad en op het strand kijken, als die jongens lopen met plat haar aan de zijkant en achterkant, 's avonds zie je dat niet door de gel, is trouwens met 1 handbeweging gedaan, dus ga het eens proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen enkel hoofd is volledig rond.. Gelukkig maar, anders zagen we er allemaal hetzelfde uit ;-).
Kinderen waarbij dit voor hun eerste jaar word vastgesteld, krijgen een helmpje om hun hoofdje rond te krijgen. Dit kan helaas op latere leeftijd niet meer, je zult altijd je platte achterhoofd behouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dacht misschien door operatie laten vullen ofso hahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien met een tweedehands siliconenprothese die tegenwoordig volop verwijderd worden. Dat moet goedkoop kunnen toch. ;-)