Wat te doen als je snel zweet plekken krijgt?

Ik las vaak dat je daar deo voor hebt speciale alleen heb ze nooit gezien in winkels ofzo , en ben bang dat mensen misschien luchtje gaan ruiken dus hoe krijg ik dat eruit (als het er in zit) zonder het in de wasmachine te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/mode-accessoires/zweet-best-snel-vervelend-plekken.63247

Antwoorden (4)

Je hebt speciale zweetpleisters bij de kruitvat of etos , die zijn ideaal ik gebruik ze ook.
En je ziet ze niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje , weet je ook waar die staan bij welk vak ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voel je die ook zitten trouwens?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ze niet op de site vinden ;s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de deoderant staan die , even vragen aan een medewerker die kan het jou gelijk aanwijzen succses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je voelt ze niet zitten onder je trui ze zijn echt ideaal :)
Je hebt van Odorex een extra dry variant. Dat is.een lotion die je 's nachts aanbrengt en 's morgens weer weg wast. Daarna heb je een aantal dagen geen deo meer nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar koop je die ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat, etos... Etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze staan niet op de site van etos of kruidvat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal kijken ;D
Er zijn inderdaad producten te koop, die de transpiratie verminderen, goede voorbeelden daarvan zijn Odorex dry en Syneo 5, ze zijn te koop bij alle drogisterijen, als je ze niet kan vinden, vraag het dan even aan een verkoopster, je kunt transpitatie vlekken niet verwijderen zonder wassen, ook de geur wegkrijgen zonder wassen lukt niet, of slecht.
Dus je zal zonder wasmachine je kleding met de hand moeten wassen, in een sopje met wasmiddel. Dit kun je natuurlijk ook plaatselijk doen, dus alleen de oksels wassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is het eruit krijgen snel geen optie dan moet ik het van de andere kant aanpakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of zorgen dat je altijd een schoon shirt bij je hebt.
allereerst is het beter om je oksels te scheren en goed bij te houden. minder haar/minder last.

als je fiets, kan je heel hard fietsen en gewoon. heel hard betekent: zweetplekken.
als je loopt, kan je heel hard lopen en gewoon, heel hard betekent: zweetplekken.
met sporten is het logisch en verwacht niemand iets anders dan grote zweetplekken.

het is verstandig om geen kleding te dragen die van kunststof gemaakt is. kleding die voor minimaal 65% uit katoen bestaan (liever 100% is beter) zorgt ervoor dat je minder snel transpireert (katoen is luchtiger, in de tropen draagt men alleen maar katoen!).

daarnaast is mij opgevallen dat een deodorant zonder "lekker" luchtje beter zijn werk doet (bij mij)...

antwoord:
als je snel zweetplekken krijgt, moet je proberen minder en minder snel te transpireren en daar naar te handelen.
oksels haarvrij houden en goed wassen met water en zeep.
kleding aanpassen, katoen geniet de voorkeur.
liever een deo zonder lekker luchtje.

succes !