kun je een moedervlek verwijderen zonder dat je ouders dit te weten komen?

Ik heb een moedervlek die ik graag kwijt wil maar ik wil niet dat mijn ouders dit te weten komen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, in de meeste gevallen zal dat kunnen, de meeste moedervlekken kunnen gewoon door je huisarts verwijderd worden, voor je huisarts betaal je geen eigen bijdrage en deze zit gewoon in het basispakket van de zorgverzekering, als je dus bekend bent bij je huisarts is dit geen enkel probleem, ben je niet bekend bij je huisarts, dan moet je je legitimeren en het nummer en de naam van de zorgverzekering meenemen. Vertel wel dat je niet wil dat je ouders dit weten. Lees de bronnen even, dan weet je hoe dit in zijn werk gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Zou jij het willen dat jouw dochter zoiets liet doen zonder jou het te laten weten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat zou ik niet willen, maar dat is een ander verhaal. Maar er zijn nu eenmaal kinderen en ouders die dit soort dingen niet graag met elkaar bespreken, of ouders die het probleem van het kind niet begrijpen (ook al ga je op latere leeftijd vaak van dit soort bijzonderheden aan jezelf houden), we weten niet waarom ze het niet met haar ouders wil bespreken, dus daar valt niet over te oordelen.