Hoe blijf ik van mijn wenkbrauwen af?

Net wanneer ik bereid ben om mijn wenkbrauwen te laten uitgroeien naar hoe het orgineel was, begin ik ze weer te epileren en verpest ik het voor mezelf. En altijd heb ik er weer spijt van. Hoe kom ik van mijn 'epileer verslaving' af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

Pincet weggooien is misschien een optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je trouwens dat je wenkbrauwen meestal niet meer mooi terug groeien als je ze vaak heb geëpileerd in het verleden? Een extra reden om met zorg met je wenkbrauwen om te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hebT
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo. Heb je ooit een vrouw ontmoet zonder spiegels in huis??
Gewoon door ermee te stoppen, iets anders zal niet werken.
Je zult sterk moeten zijn, er zit niets anders op.

Succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat altijd belangrijk is bij iets waar je moeilijk vanaf komt, is je doel voor ogen houden. Elke keer dat je eraan denkt en wil gaan epileren, moet je denken aan je doel. Je wilt je wenkbrauwen laten groeien, omdat... (vul zelf in). Verzin een goed argument of meerdere, zodat je daaraan kan denken. Als je aan je wenkbrauwen epileren denkt, ga dan iets doen wat je afleidt zodat je daar niet meer aan denkt.

Zo ben ik van nagelbijten afgekomen na 14 jaar! Dus ik hoop dat het ook voor jouw werkt. Er zijn helaas geen speciale manieren die er ineens voor zorgen dat je dat niet meer doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is gewoon een vervelende fase als je je wenkbrauwen terug wil laten groeien. je zit dan met stoppels en zo en het vergt moed om je daarmee dan in het openbaar te begeven. toch moet je door deze fase door natuurlijk, anders worden je wenkbrauwen nooit zoals het moet. het is net zoals een man die een baard wil laten groeien, die moet ook gewoon even op zijn tanden bijten
je kan je pincet inderdaad weg doen of bij een zus of vriendin leggen, maar dan nog zal je je ongemakkelijk voelen in de groeifase.
bij mij hielp een spiegel-regime. ik keek dan slechts één keer per dag in de spiegel, nl. als ik mijn haar kamde en make-up aanbracht. Nadien vermeed ik echt spiegels, al was dat wel moeilijk.
Je moet ook niet denken dat andere mensen dat zo gemakkelijk opmerken. misschien je vriendinnen en zo wel maar de gewone mens in de straat kijkt echt wel niet zo nauwkeurig naar je wenkbrauwen. Als je daarover ongerust bent kan je trouwens een andere eyecatcher aandoen, die de aandacht van je gelaat afleidt. zoals een opvallend stel laarzen, een opvallend T-shirt of sjaal, of een flashy handtas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van epileren krijg je geen stoppels.
liveisgreat
11 jaar geleden
sorry hoor maar toen mijn wenkbrauwen teruggroeiden waren het eerst kleine puntjes, en dan heel korte haartjes en nadien pas weer iets dat op een wenkbrauw lijkt. als je bedoelt met stoppels "haar dat recht omhoog steekt" zijn die puntjes geen stoppels. maar ik bedoel dus die zwarte haarpuntjes die uitkomen als het terug groeit, dat was bij mij echt lelijk omdat ik donker haar heb en witte huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat bedoel ik ook met stoppels...