Op welke plek kan ik mijn tattoo het beste zetten zonder dat hij uitrekt?

Ik wil graag een tattoo maar ik weet niet op welke plekken hij kan uitrekken. Alle tips welkom!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (2)

In principe kunnen alle tattoos op alle plekken uitrekken omdat je overal op je lichaam aan kunt komen. De beste oplossing is natuurlijk: niet, of zo weinig mogelijk, aankomen! Verder komen de meeste mensen het eerst en ergst aan rond hun buik (en vrouwen ook rond hun heupen), en wanneer je aankomt rond je buik kom je vaak ook aan rond je zijden en onderrug. De MEEST risicovolle plaatsen wat betreft uitrekgevaar zijn: de zijden/ribben, de onderrug, de buik en (vooral bij vrouwen) de heupen/bovenbenen. De MINST risicovolle plaatsen zijn volgens mij: de boven en onderarmen, de borst, de schouderbladen en bovenrug, de handen en voeten, en de (onder)benen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met het ouder worden wordt alle huid slapper. Ik heb nog maar weinig ouderen met tattoo gezien waarvan de tattoo het verouderingsproces mooi doorstaan heeft.... De voorzijde van de romp is natuurlijk berucht, evenals de billen en geslachtsdelen, maar ook op de schouder(bladen), rug, armen en benen wordt een tattoo er niet mooier op. De minst risicovolle plek zijn denk ik de bovenkanten/zijkanten van je voeten.
Je zou ook zelf kunnen kijken naar oudere mensen, waar de huid het mooiste lijkt te blijven over het algemeen, want dat is natuurlijk een vereiste. Kijk goed rond!