Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik van nagel pulken af?

Ik pulk nagels, ik zelf wil er vanaf komen maar als k me verveel ga ik dat automatisch doen, hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Tape erop plakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat zulk spul en als je dat op je nagels smeert dan smaken je nagels vies dus ga je ze niet meer bijten. Is te koop bij kruidvat ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Vraag gaat over nagels pulken, niet over nagels bijten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je schrijft dat je alleen pulkt wanneer je je verveelt. Mogelijk iets anders zoeken tegen verveling;
- stressballetje
- kauwgom
- kleine klusjes doen
Eigenlijk alles om niet te hoeven pulken. Lukt dit niet meteen, pleisters op je vingers plakken of plastic handschoenen aan zodat het autimatisme ervan af gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, moest bij 'beantwoord deze vraag' komen te staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak niet uit, heb het vooral in bed en op school
omdat ik me daar nog wel eens verveel
Misschien kan je nail hardener proberen. Dat kan je gewoon bij elke drogist kopen, (bv. kruitvat). Het zorgt ervoor dat je nagels dus hard worden (vandaar de naam), en dan KAN je ze niet een afbijten,pulken enz. Ik had hetzelfde probleem het het hielp voor mij wel,,

Veel geluk ! =D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handschoentjes aantrekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt iets in je handen houden. ik heb dat tenminste altijd als ik gestrest ben en nagel wil bijten.

succes er mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt iets van een andere 'verslaving' zoeken die beter is voor je nagels. probeer bijvoorbeeld een nagelvijl bij je te houden zodat je je daarmee kan vermaken. of lak je nagels, zodat het 'zonde' is om je nagels kapot te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding