Je kunt het behandelen met een creme op basis van salicylzuur, dit werkt verwekend op de hoornlaag van de meeëter, wat deze dus helpt te verdwijnen, dit is bij iedere drogisterij en apotheek verkrijgbaar, maar het kan dat dat niet voldoende is, ga dan naar je huisarts, die kan je helpen door bijv een penicilline kuur voor te schrijven om de bacteriën te lijf te gaan.
Stop in ieder geval met roken, als je dat al doet, dit kan de veroorzaker zijn van dit probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
doralien
10 jaar geleden
Thx