Ja, die haar groeit terug (tenzij je al op leeftijd bent, want je behoudt het haarzakje waaruit de haar groeit.

Elk haarzakje kan in principe 25 keer voor een nieuwe hoofdhaar zorgen. De gemiddelde groeifase van een haar duurt ongeveer drie jaar. Men kan dus ongeveer 75 jaar met een haarzakje doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar het duurt langer dan als je het af zou scheren omdat je waarschijnlijk de wortel eruit hebt ge trekt , kan 6 weken duren voordat er weer stoppels kleine haartjes komen