De kosten zijn moeilijk te zeggen, dat zal even duur zijn als een gewone verfbeurt, dan ligt het er nog aan of er eerst ontkleurd moet worden of niet, welke kapper je kiest en met welke merken die kapper werkt.
Het goedkoopste is het om net zelf te doen, maar dat is niet eenvoudig, je zult sowieso hulp nodig hebben voor de achterkant. Als je het zelf doet ben je tussen de 15 en 40 euro kwijt, als je het een kapper laat doen, tussen de 30 en 100 euro, vraag dan dus bij alle kappers die bereikbaar voor je zijn naar de prijs.
De kleur die bij je haar past, bij bruin (weet je zeker datje haar bruin is en niet donkerblond) past bijna iedere kleur, van blond tot knalroze, maar let ook op je huid en kijk ook goed naar je kleding, een kapper kan je goed helpen bij het kiezen van de juiste kleur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal kost het rond de 40 euro. Donker roze, groen of blauw passen mooi bij bruin haar. Als je je haar geblondeerd hebt en daarna een spoeling doet gaat die spoeling er later dus uit en blijft het blonde over, dat staat ook leuk. Misschien kan je ook nog een dip dye in de dip dye doen (bijvoorbeeld van donker naar licht) of 2 of meerdere kleuren door elkaar.