Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik weer meer haar?

Ik heb haaruitval gehad zo'n 3 jaar. Ik heb nog altijd lang haar, maar niet veel meer. Het 'aantal' haren is zeer weinig. Nu is mijn vlecht dunner dan 1 van mijn 2 vlechtjes vroeger. Hoe kan ik weer zoveel haar krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
939
Ritsuka
11 jaar geleden
wat was de reden van het haaruitval? leeftijd, stress, slechte voeding? wat je kunt proberen is vitamine pillen met vitamine B nemen. Ik ben zelf erg tevreden over de 'Huid, Haar en Nagel' vitaminecapsules van Etos huismerk (paars potje).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stress, normaal gezien. Nu valt mijn haar veel minder uit.
Ritsuka
11 jaar geleden
ok, zorgen voor minder stress dus. En gezonder eten kan soms ook helpen voor je haar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn advies, ga eerst naar de dokter.
Mijn ervaring is dat middeltjes kopen voor op je haar te doen niet helpen, doordat je haar vanaf je wordtel groeit. Gevoed wordt je haar door je voeding, vitaminen en mineralen en als je haar beschadigd is dan helpt alleen maar een kapper. Dagelijks verliezen mensen haren en vroeger gebruikte men zelfgemaakte tincturen met alcohol, om de groei te stimuleren, maar ja, een dokter geeft vaak een goed advies. Succes ermee,
gr. Musa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dokter zei dat het een tijdje kan duren aleer ik weer meer haar heb, maar met zo weinig haar rondlopen zie ik nie meer zitten

Andere antwoorden (1)

mischien na de huisarts en vragen voor een haartransplantatie
?

een optie

gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding