Wat is op dit moment een populair kapsel voor mannen?

Wat is nu populair? Ik heb nu halflang haar, maar heb ook langere tijd vrij kort haar gedragen. En mij maakt het eigenlijk nauwelijk iets uit. Dus vraag ik me af wat is op dit moment in de mode?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.1K

Antwoorden (6)

ja beetje wild is nu wel in.. mijn zoon heeft vandaag ook zoiets laten knippen.. misschien vind je t ook leuk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op weg naar dat kapsel. Bedankt :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zal je best staan... maar uhhhhh jef..de kapper is nu dicht,doe morgen dan maar...en zet dan je profiel foto neer met je nieuwe look
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik bedoel. Dat ik nu ongeveer zo'n kapsel heb. En mijn moeder heeft een knipcursus gevolgd dus die zou evt kunnen knippen. Doet ze niet nu. maar dat zou kunnen :P
Kimath
13 jaar geleden
Net zo'n Justin Bieber kapsel, niet helemaal mijn smaak, maar het schijnt hip te zijn ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja precies. Justin Biebert.
Op de volgende site kun je met een foto van jezelf leuk oefenen. Wat op dit moment modern is? Dat kun je het beste aan je kapper vragen want dat kan verschillen per streek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaalgeschoren, want dat staat voor sommige mensen mannelijk en stoer.
Kijk maar eens naar de onveranderde populariteit van en het grote aantal stemmen (PVV) op het soort mannen dat er uit ziet als lid van een knokploeg en lijfwacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat toch je kapsel niet veranderen omdat het in de mode is je kiest een kapsel dat jij tof vind dat is populair... Ongeacht wat andere er van vinden

Toegevoegd na 14 uur:
Trouwens wat mode is hangt af van persoon tot persoon de ene soort mensen zullen dat ode vinden terwijl andere dat wel tegenwoordig leuk vinden staan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel meiden vallen voor halflang haar, een beetje zac efron maar dan 'wild' en vooral gestyled haar vinden meiden erg mooi. Ik heb het dan wel over meiden van 16- 20. 21-ouder houden ze vaker van wat korter haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals de andere antwoorden al zeggen; half lang, beetje wild haar. Maar het hangt natuurlijk af van je gezichtsvorm en je leeftijd.