bestaat er een goede,niet zo dure ontharingscrème voor mannen voor je lichaam?

4 jaar geleden
in: Haar
3.2K
Pieterke
4 jaar geleden
Momenteel bij Bol.com in de reclame voor 5,51 euro. 150 ml. Merk Veet. Kwaliteit?
Abcde
4 jaar geleden
Onharingscreme voor mannen is bijna altijd hetzelfde wat samenstelling betreft dan die voor vrouwen je kunt dus gewoon een ontharingscreme kopen ongeacht of de fabrikant deze voor vrouwen of mannen bedoeld. https://www.scheerapparaatgids.nl/alles-over-ontharingscreme/
Goedkoop ga je naar de Action, zij verkopen ook de merken
https://www.action.com/nl-nl/p/veet-ontharingscreme-silk--fresh--96686bed/
Of je houdt de aanbiedingen in de gaten Kruidvat en Etos hebben regelmatig ontharingscreme in de actie, al is dat in de zomer vaker dan in de winter.
Amadea
4 jaar geleden
Volgens http://www.scheertips.com/ontharingscreme-voor-mannen/ zijn Veet For Men en No Hair Crew de beste keuzes.
JAHCobus
4 jaar geleden
Ik zou zeggen neem dezelfde creme als die voor vrouwen in de handel is. Het zijn tenslotte ook mensen.

Antwoorden (1)

Ja, die bestaat.

Het is lastig aan te geven wat een goede ontharingscrème is, want wat voor de één de beste optie is kan voor de ander heel anders uitpakken. Er zijn diverse merken en de prijzen lopen nogal uiteen. Het kan ook uitmaken of de geur van het product jou aanstaat.

Er is kans dat jouw huid allergisch reageert op de crème, dus het is aan te raden eerst een klein stukje huid ermee te testen. Ook is het goed opletten hoe lang de crème mag blijven zitten om je huid niet te verbranden (serieus!) maar wel de haren weg te kunnen krijgen.

Het als goed bekend staande Veet is vrij duur, een huismerk is een voordeliger keuze. Met de hiervoor vermelde kanttekeningen zijn op zich de resultaten allemaal best goed. Je kunt beginnen met die van Kruidvat of Etos te proberen, voor de zekerheid die voor een gevoelige huid. Een tube van 150 ml kost rond de drie euro. Die zijn weliswaar op vrouwen gericht, maar kunnen net zo goed door mannen worden gebruikt.