Weet iemand een alternatief voor wimperlijm?

Mijn wimperlijm is van een hele slechte kwaliteit, kan je het ook met andere lijm aanbrengen ? ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

Met het wit van een ei.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat schrijf je m.i. met twee t's.
Amadea
11 jaar geleden
Wij zeiden dan altijd: "zwarte kat met witte poten, heb je die niet door de kerk zien lopen?".
De meeste goedkope wimperlijmen zijn niet zo best, jammer dat je niet hebt vermeld welke je hebt, Koop eens een duurdere lijm, DUO bijvoorbeeld, kost ongeveer een tientje, maar plakt geweldig, is transparant na drogen.
DUO Wimperlijn is dé populairste wimperlijm die er is. Hij wordt door visagisten wereldwijd gebruikt
en werkt heel prettig. Hij droogt transparant op en zorgt er voor dat je wimpers de hele dag goed
blijven zitten.