Wat zijn de beste wimperkrullers in België?

Ik gebruik een wimperkruller omdat mijn wimpers recht zijn van zichzelf. Op Youtube zoek ik vaak filmpjes op van mensen die hun mascara routine tonen. Zij zeggen altijd dat je een goede wimperkruller moet hebben. Maar wat zijn dan de beste wimperkruller die in België te koop zijn? En hoe duur zijn die dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De elektrische krultang lijkt te winnen.
http://www.mllsdemode.be/elektrische-wimperkrullers-the-best-the-worst
Ritsuka
9 jaar geleden
Wimperkruller verwarmen voor gebruik

Antwoorden (1)

Wat de fijnste wimperkruller is verschilt per persoon. Het is dus een kwestie van uitproberen. Ik ben bijvoorbeeld best tevreden met mijn Kruidvat wimperkruller (jullie hebben Kruidvat in België toch?). Die kost maar €2,00 of zoiets! Dus bij de drogist of bijvoorbeeld Hema kan je al een aardige wimperkruller vinden. Een andere budget wimperkruller die veel beautybloggers schijnbaar fijn vinden is die van ELF (€4,00 via www.eyeslipsface.com), en wat duurdere goede opties zijn de krultangen van Tweezerman, Sephora of Shiseido (v.a. €8,00 via www.tweezerman.com en www.sephora.com).

Toegevoegd na 2 minuten:
* Laatste zin: hier bedoelde ik niet krultangen maar wimperkrullers of course! xD
Maar de opties die ik dus het meeste bij beautybloggers hoor zijn die van ELF, Tweezerman en Shiseido. Hopelijk heb je hier wat aan!