Hoe zet je je haar recht ? Het valt altijd omlaag.

Mijn haar blijft niet recht staan . Vroeger wel. Hoe moet je het nu terug zo stylen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het te lang?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gel geprobeert , lak, omhoog geblazen maar niets helpt . Het was eigenlijk wel erg kort gesneden al
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien touperen? Op deze link zie je hoe http://www.hoedoe.nl/mode-uiterlijk/uiterlijke-verzorging/haar/hoe-kan-ik-mijn-haar-mooi-touperen. Het is eigenlijk voor meer formule in je haar maar proberen kan altijd. Ik weet niet hoelang je haar is maar je moet geen stekeltjes hebben. Een handlengte haar is te doen. Suc6

Het beste antwoord

Dicht bij je hoofdhuid stevig touperen, dan voorzichtig de buitenste laag glad kammen, verstevigen met supersterke gel, niet te veel daarvan, want dan wordt het weer topzwaar en valt het alsnog naar beneden. En als finishing touch vastspuiten met sterke haarlak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus. Zo verhoog ik mijn kruin. Het blijft de hele dag zitten.

Andere antwoorden (1)

Met gel natuurlijk