Kan ik mijn lichaam ook polijsten net als mijn gezicht zoals microdermabrasie?

Ik wil graag mijn lichaam polijsten net zoals je je gezicht kan polijsten met bv microdermabrasie,is dit mogelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan gewoon hoor, de huid van je lichaam is steviger dan de huid van je gezicht, dus die kan ook wel wat hebben. Doe je je gezicht zelf thuis of laat je het doen? Als je het laat doen kan het namelijk een kostbaar grapje worden, plus ik denk dat een schoonheidsspecialist niet vaak zo'n verzoek krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan inderdaad. Een aantal jaren terug waren die apparaten erg in de mode, bijvoorbeeld van ROC. Ze zijn voor het gezicht en geschikt gemaakt voor thuisgebruik, dus minder intensief dan in de salon.