hoe krijg ik haarverf zo snel mogelijk uit mijn haar?

Ik heb met een vriendin mn haar geverfd met casting crème gloss van l'oreal (het is een spoeling) en het is veel te donker. Mijn echte kleur is donker blond en nu heb ik het donker bruin geverfd maar het lijkt wel zwart... Ik wil het heel graag zo snel mogelijk terug naar mn normale kleur of in ieder geval lichter. Ik heb het al met anti roos shampoo gewassen maar er kwam geen bruin schuim ofzo dus volgens mij helpt dat niet? Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.4K

Het beste antwoord

Toch Head en shoulders erin, maar dan op droog haar 20 minuten laten zitten en dan uitwassen, dit eventueel meerdere keren herhalen. De kleur slijt dan sneller, maar als jij lichtblond bent, is de kans dat resten van een kleuring wel zichtbaar blijven, omdat blond haar meestal poreuzer is dan donker haar. Laat je de volgende keer goed adviseren over een kleurproduct, want zonder die kennis, is het bijna onmogelijk de juiste kleur te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (4)

Vooral omdat het een spoeling is en geen verf zou anti roos shampoo en dan vooral die van head en shoulders moeten werken. wel even laten intrekken voordat je het uitspoelt.
Anders morgen opnieuw kleuren en dan toch een iets lichter kleur kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hetzelfde gehad en de enige mogelijkheid om het lichter te krijgen is door het te ontkleuren (bleken) en dan weer opnieuw te verven. Dit is echt heel slecht voor je haar dus je kan beter wachten, de kleur vervaagd vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pas hiermee op dat je straks net ineens met oranje haar loopt.....
Je haar verschillende keren achter elkaar wassen wil het vervagen nog wel eens versnellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou als dat niet werkt was het met koud water en daarna met warm water met head en shoulders als dat niet wrerkt weet ik het niet ik had het zelfde probleem