Kan je bij het natuurlijk blonderen van je haar, meerdere manieren gebruiken achter elkaar? (elke week een ander)

Ik wil mijn haar blonderen, en heb het nu met Kaneel en yoghurt gedaan, maar ik las dus dat het op meerdere manieren kan. Ik ga volgende week weer blonderen, kan ik dan een van die andere manieren proberen, of moet ik het nu elke week met kaneel doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

dat hoeft niet persee. alles heeft wel een beetje effect maar in feite moet je het opbouwen. ik raad je dus wel aan op met de zelfde manier door te gaan als je het serieus blonder wil hebben. kijk trouwens uit voor citroensap! daar heb im zelf een nare ervaring mee gehad!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kamilleshampoo of kamillethee kan je gebruiken of zelf gebruik ik john frieda go blonder en je haar word ook echt blonder van alleen je haar word er wel droog van, dus niet elke dag je haar ermee wassen. alleen die shampoo gebruiken voor blond, dus donkerblond, goudblond,.. en door de zon word je haar ook lichter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze manieren kun je proberen: DeKamilleManier

Ingrediënten
■250 ml lemonsap
■750 ml kamillethee

Maak van deze twee ingrediënten een mixje en masseer het in je haar en ga in de zon zitten. Doe dit enkele keren in de week (3 keer is voldoende). Deze ingrediënten – en vooral kamillethee – hebben een blekende werking in de zon.

OF

DeRabarderManier

Ingrediënten
■Een paar rabarber gepureerd
■115 gram ananassap

Maak van deze twee ingrediënten een mixje en masseer het in je haar en ga in de zon zitten. Doe dit enkele keren in de week (3 keer is voldoende). Deze ingrediënten hebben een blekende werking in de zon.

OF

DeHoningYoghurtManier

Ingrediënten
■175 ml honing
■375 ml yoghurt

Masseer deze mix in handdoekdroog haar en bind je hoofd in huishoudfolie. Laat dit 8 uur intrekken.

OF

DeYoghurtMetKaneelManier

Ingrediënten
■4 el kaneel
■225 gram yoghurt

Masseer dit in je haar en laat het 30 minuten zitten