Kan je nog ergens stempelinkt kopen voor op de huid en zo ja waar?

Tijdens het opruimen vond ik mijn tattoo stempels van meer dan 15 jaar geleden terug. Het zijn stempels van het merk bourjois. Zou er nog ergens van die inkt te krijgen zijn? Liefst in een gewone winkel (België).

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Inekez1
7 jaar geleden
Het bestaat zeker nog. Via internet wel te bestellen. Kijk eens bij jou in de buurt naar tattooshops of winkels waar ze veel verkleedkleding en schmink verkopen. Het wordt wel tattoo stempelinkt genoemd maar ook bodystamp inktpad.
Ivana
7 jaar geleden
Kantoorboekhandel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit bestaat inderdaad nog, Bekijk bijv: www.stempeltattoo.nl

Antwoorden (1)

Terhulpensesteenweg 181, 1170 Watermaal-Bosvoorde

Toegevoegd na 1 minuut:
ik weet het niet zeker maar het kan