Neus piercing en ik krijg hem er niet meer in, wat moet ik doen?

Ik heb mijn neuspiercing nu 2 weken maar ik heb hem er perongeluk uit gehaald en nu gaat hij er niet meer in, aan de binnenkant is hij helemaal dik geworden en weet nu niet wat ik moet doen. Ik ben heel erg in paniek omdat ik bang ben dat hij dicht zal groeien. Ik keek een beetje naar de binnenkant en het lijkt net alsof ik er helemaal naast zit. Iemand vertelde mij om er iets heets op te zetten maar ik weet niet of dat een goed idee is omdat ik hem net heb, weet iemand misschien wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.5K

Antwoorden (6)

Laat het even een paar dagen "rusten" en ga dan terug naar de shop waar die is gezet, zetten zij hem gratis erin voor je.

Ik heb hetzelfde probleem gehad een aantal jaren geleden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, en trouwens.. Ga er zelf niet mee rommelen ivm infectie/ontsteking. Maak hem wel elke dag goed schoon met het goedje die je gekregen hebt, sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, er zal hoogstens een korstje op gaan zitten, waardoor het lijkt dat hij dicht is, wat niet zo is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zei dat et gratis weer gezet wordt? Is dat bij elke shop zo?
probeer anders of je er een schone naald door heen kunt prikken?? Dan zou je er ook een neuspiercing gewoon doorheen moeten krijgen. Met een beetje heen en weer bewegen moet dat wel lukken ! succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is kreeg je gratis bij de piercing een ontsmettingsmiddel, doe dat op een watje en maak je neus goed schoon, tegen de opzwelling zou ik een ijsklontje tegen aan doen, zodat hij niet dikker word. Wanneer hij niet meer dik is kan je of nog even zelf proberen de piercing er weer in te doen (wel kans dat het gaat bloeden, maar dat is niet heel erg), of je gaat dus terug en laat hem opnieuw schieten (wel kans dat hij ietsje er naast zit). Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Piercings schieten in de neus of oor en waar dan ook is al een aantal jaar verboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik woon mag dat gewoon...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google het zou ik zeggen!
Je moet het nog een keer laten piercen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stop met frunniken en neem contact op met degene die de piercing heeft gezet. Deze mensen hebben ervaring met dit soort zaken want jij bent lang niet de enige dit hiermee te maken krijgt.

Indien men jou daar niet kan helpen omdat jij bijvoorbeeld een te erge ontsteking hebt veroorzaakt dan ga je naar jouw huisdokter en laat de boel bekijken en ontsmetten.

Ga pas terug voor het herplaatsen van de piercing nadat jouw huisdokter verzekerd heeft dat jouw neus weer in orde is.

Liefs, Succes en Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet zelf aan gaan zitten gewoon zsm terug naar degene die hem gezet heeft die kan je vast wel goed advies geven samen komen jullie er vast wel uit..