Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een product met ongeveer dezelfde werking als Estée Lauder Idealist even skintone illuminator?

die van Estée Lauder kost 85 € voor 50ml en ik zou zo graag iets vergelijkbaars proberen voor een kleinere prijs.

Picture for question
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Roodheid, vlekken, sproetjes, verkleuringen, acne littekens, pigmentatie... Het is een product wat heel veel doet! Welk probleem zou je als eerste willen aanpakken? Een ander product van een lagere prijsklasse zal niet exact alle zelfde functies kunnen vervullen, dus het beste lijkt me dat je prioriteiten gaat stellen.
Voor pigmentatie kun je het serum van Clinique gebruiken bijvoorbeeld, voor het egaliseren van je huid de Smooth365 van Goodskinlabs.
Laat me nog even weten wat je graag wil, zodat ik je nog andere dingen kan adviseren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
esth0r
11 jaar geleden
roodheid en vlekken maar voornamelijk mijn wallen, een familiekwaaltje, ik heb altijd donkere kringen onder mijn ogen(hoeveel ik ook slaap) wat ik er erg fijn aan vind is dat het een soort "glans" geeft, mijn hele gezicht wordt er helderder van, stralend bijna alsof het licht reflecteert en dat is toch wel de hoofd reden eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou je de bijbehorende oogcreme kunnen gebruiken, die is in aanschaf wel wat goedkoper, maar er zit 15ml in. De huid rond je ogen is 5x dunner dan die van je gezicht, dus een gezichtsserum kan dan te intensief zijn. Daar zit trouwens ook dat glansje in, plus dat 'ie specifiek gaat werken op de circulatie rondom de oogcontour, waardoor je donkere kringen minder worden.
Eigenlijk ken ik geen ander oogproduct dat ook dat glansje geeft, das wel uniek van Lauder. Qua 'gezonde glans' zou je voor je gezicht een bb-creme kunnen proberen, das ook een mooimaker!
esth0r
11 jaar geleden
de oogcreme gebruik ik ook, ik heb met foundation nog nooit een kleur gevonden die 'klopt' met mijn huid, dus ik had bb cream al een beetje afgeschreven, maar ik denk dat ik het binnenkort toch maar eens ga proberen, is er een merk dat je aan kan raden?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding